Hanya Cikgu di Malaysia Sahaja

ehem ehem,
ada pengumuman penting buat cikgu
khusus untuk guru-guru wanita di luar sana,
dan paling khusus untuk guru-guru bujang..

Berita Gembira Buat Cikgu ?

jejaka hangat malaya sedang mecari calon.
bukan shark mahupun Anuar Zain.
Tapi Fahrin Ahmad.

Fahrin Ahmad , 34

katanya....
“Saya bukan serik untuk bercinta dengan golongan selebriti tetapi wanita dalam kerjaya tersebut tidak sesuai dengan saya dan saya ingin mencari calon isteri di kalangan orang biasa sahaja.
“Saya ingin mencari wanita yang bergelar guru kerana lebih mudah saya menyesuaikan diri tambahan pula ibu, bapa & kakak saya turut bergelar pendidik sebelum ini, jadi ia lebih praktikal,” jelas Fahrin Ahmad"

kembang hidung-hidung cikgu sekarang nie,
ramai juga nanti tukar profesion jadi guru,
hehehe.
semoga semuanya tercapai nanti buat Fahrin Ahmad.
sumber : Guru Ada Peluang Jadi Isteri Fahrin Ahmad

bagi shark pula,
tak kisah ler doktor,engineer,lawyer,ahli muzik,mahupun blogger,
ada jodoh kita terima sahaja.
kan kan kan..

0 Response to "Hanya Cikgu di Malaysia Sahaja"

Post a Comment