Zalif Sidek sangkal dakwaan rampas tunang orang

Zalif Sidek sangkal dakwaan rampas tunang orang | Pelakon komedi Zalif Sidek tampil menyangkal dakwaan kononnya dia merampas tunang orang selepas tersebarnya berita di laman sosial yang mendakwa bahawa gadis yang dikenali sebagai Shahirah itu sudah pun bertunang.


Zalif Sidek sangkal dakwaan rampas tunang orang, info, terkini, hiburan, gosip, panas, hangat, sensasi, kontroversi zalif sidek


Menurut laporan dari Kosmo!, Zalif atau nama sebenarnya Md. Zalif Naquiyudin Wan Abu Bakar menjelaskan bahawa hubungannya dengan gadis tersebut hanya sekadar teman sahaja.

Terdahulu, Zalif telah mengakui sedang rapat dengan seorang gadis sejak beberapa bulan lalu.

Artikel Terdahulu : Zalif Sidek Bercinta Dengan Tunangan Orang

"Saya cuba membiasakan dia dengan gaya hidup saya sendiri sebagai selebriti supaya dia lebih faham karier saya. Sebab itu, jika berkesempatan dan dia ada masa terluang saya akan membawanya ke majlis-majlis seni."


Zalif Sidek sangkal dakwaan rampas tunang orang, info, terkini, hiburan, gosip, panas, hangat, sensasi, kontroversi zalif sidek

Perkara tersebut telah menimbulkan rasa kurang senang di sebelah tunang Shahirah, malah teman yang rapat dengan gadis tersebut memberitahu bahawa Shahirah kini dalam keadaan tertekan selepas pengakuan Zalif mengenai status mereka sedangkan mereka sekadar berkawan dan tidak lebih daripada itu.

Apa-apa pun kami ingin menasihati Shahirah agar jaga batas pergaulan kerana awak itu tunang orang.

Baca : Zalif Sidek Kongsi Gambar Kekasih Baru

0 Response to "Zalif Sidek sangkal dakwaan rampas tunang orang"

Post a Comment