Apabila Astro Pula Kena Troll

Sebelum ini saya ada post berkaitan dengan kes Khidmat Pelanggan Maybank kena 'troll' dalam twitter dan facebook. Kali ini pula benda yang sama belaku kepada Astro.



ADOI…. Nak gelak guling-guling pulak bila kakak kawasan baca mesej ni. Gara-gara nak promosi produk PVR, setepek budak pemasaran Astro kena sound dengan pelanggan.

Iyelah, isu pelanggan bengang dengan perkhidmatan Astro ini bukan baru. Sebabnya, isu sedia ada pun tak dapat nak selesaikan, tapi sibuk buat promosi itu ini. Contoh macam isu siaran tergendala masa hujan dan iklan yang banyak (padahal stesen tv berbayar). Siapa tak muak…

Tapi yang kesiannya, pekerja pemasaran macam dia orang la. Kena bijak cari ayat nak ‘counter’ balik. Kalau tak, bingit telinga la kena dengar rungutan pelanggan . Sabar tahap dewalah orang kata….

Nah, korang bacalah sendiri troll ni. Agak-agak kalau korang jadi mamat yang buat pemasaran itu, apa jawapan korang? Sian kat dia kan… Mujurlah pelanggan ini pun menjawab dengan berhemah, walaupun sinis! :- MYNEWSHUB.CC

Baca :  Khidmat Pelanggan Maybank Kena Troll
 photo good_zps9ceffaa5.gif

0 Response to "Apabila Astro Pula Kena Troll "

Post a Comment