Berat Badan Naik, Punca Celana Zizan Razak Ketat

Ribuan penonton yang mengikuti konsert minggu pertama progran realiti Akademi Fantasia 2014 (#AF2014), malam Ahad lalu.

Waktu menonton siaran tersebut, memang perasan celana yang dipakai Zizan Razak itu nampak ketat hingga menonjolkan objek yang tidak sepatutnya dilihat.


Berat Badan Naik, Punca Celana Zizan Razak Ketat, info, terkini, hiburan, sensasi, kontroversi zizan seluar ketat,

Tapi, buat-buat tak nampaklah walaupun objek tersebut sangat menggangu pemandangan teman Murai Batu hinggakan dia tak henti-henti membebel pasal isu tersebut bermula dari awal hingga berakhirnya konsert minggu pertama tersebut.

Teruslah membelek Twitter sebab percaya isu tersebut pastinya hangat diperbincangkan di dalam laman sosial media tersebut. Rakan-rakan wartawan pun hangat membahaskannya.

Cuba-cuba risiklah puncanya. Sebab kalau dah tahu ketat, kenapa harus pakai celana tersebut.

So risik punya risik, akhirnya dapat tahu bahawa sut yang dipakai oleh Zizan Razak pada malam itu adalah suit yang ditaja dan tajaan tersebut sudah lama diperolehi.

Cuma silapnya, Zizan Razak tidak mencuba untuk melakukan fitting terhadap sut tajaan tersebut sebelum beraksi di pentas #AF2014 untuk mengemudi konsert minggu pertama yang penuh dengan kejutan pada malam itu.

Zizan hanya memakai pakaian tersebut pada saat-saat terakhir sebelum muncul di pentas #AF2014 dan bila dia mengenakan sut tersebut, ianya sudah sedikit ketat sebab badannya sudah sedikit naik.

Habis tu nak buat guano. Orang tengah bercintakan...hati pun senang. Apapun, disebabkan itu, Zizan tak punya pilihan lain, melainkan mengenakan sut tersebut. Sebab pakaian lain yang ada, tak sesuai untuk dikenakan pada malam itu.


Sumber : murai.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif

0 Response to "Berat Badan Naik, Punca Celana Zizan Razak Ketat"

Post a Comment