Datuk Ramli MS Daftar Perkahwinan Di MAIS Pagi Ini?

Datuk Ramli MS Daftar Perkahwinan Di MAIS Pagi Ini? | Ya! Masih lagi bercerita mengenai pasangan sama padan sama hot, Datuk Ramli MS dan Alyah. Bukan tak boleh move on, tapi kami ada terdengar bisik-bisik terbaru mengenai pasangan ini.


Datuk Ramli MS Daftar Perkahwinan Di MAIS Pagi Ini?, info, terkini, hiburan, gosip, kontroversi Ramli Ms, sensasi,


Korang pun mesti dah tahu bahawa Ramli MS dan Alyah sudah bergelar suami isteri kan? Tipulah kalau kata tak tahu. Kan meletop-letop gosip tersebut minggu lepas.

Kami dengar, hari ini bertempat di pejabat Majlis Agama Islam Selangor,  konduktor terkenal ini akan mendaftarkan perkahwinannya dengan Alyah tau.

Nah, kalau betul baguslah kan. Akhirnya Ramli MS akur juga untuk mendaftarkan perkahwinannya dengan Alyah. Lagipun, rasanya sudah setahun lebih mereka bergelar suami isteri.

Sekadar mengimbas kembali, kalau korang masih ingat, gosip percintaan antara Ramli MS dan Alyah telah dihidu media sejak 2012 lagi.
Namun, masing-masing masih tidak memberikan status sebenar hubungan mereka hinggalah Alyah sendiri pernah mengakui kadang-kala dia agak tertekan dengan sikap Ramli MS yang terus berdiam diri.

Namun, semuanya terjawab apabila Pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengunjungi kediaman Ramli MS dan mengesahkan pasangan ini sudah bernikah di Batam, Indonesia.

Sumber : ohbulan.com
 photo good_zps9ceffaa5.gif

0 Response to "Datuk Ramli MS Daftar Perkahwinan Di MAIS Pagi Ini?"

Post a Comment