Ramona Zamzam ketepi madah caci

Ramona Zamzam ketepi madah caci | Tiba - tiba sahaja gelora nama Ramona Zamzam melambung tinggi. Dihempas dan dibadai, arus diri yang pada mulanya tenang, berkocak deras tidak henti-henti.


Ramona Zamzam ketepi madah caci, info, terkini, hiburan, gosip, sensasi, hangat

Peluru cerca yang diterimanya saat itu juga membuatkan Ramona terduduk seketika. Hampir tidak keruan memikirkan titik dosa, namanya terus dilempar kata-kata nista. Disalut madah caci, Ramona hanya mampu meneguhkan hati.

Sekali lagi, diri wanita itu dirobek cerita yang membikin hatinya pilu. Gara-gara hanya sekeping gambar bersama tunangan orang, batang tubuhnya dijadikan bahan kutukan di serata media.
Lebih perit, Ramona dituduh sebagai perosak kepada perhubungan cinta rakan seangkatan dalam mencari rezeki, Dazrin Kamaruddin dan Amyra Rosli.


Ramona Zamzam ketepi madah caci, info, terkini, hiburan, gosip, sensasi, hangat

Jujur bagi Ramona, berita mengheret diri termenung panjang. Sudah berpuluh kali dibelek-belek gambarnya bersama Dazrin yang dimuat naik di akaun laman sosial Instagram miliknya itu, namun, sehingga kini dia tidak mampu mencari jawapan di mana silapnya.

Wanita kelahiran Ipoh, Perak itu menjadi lebih terkilan apabila melihat kata-kata yang dilempar sebilangan besar golongan netizen terhadapnya. Komen berbaur kesat itu membelenggu fikirannya. Dia benar-benar bingung memikirkan dari sudut mana terpacul khilaf tanpa sedar.

"Saya cukup terkejut apabila dapat tahu saya dihentam di laman sosial. Walhal, gambar itu hanya memaparkan diri saya berdua bersama Dazrin sewaktu di lokasi penggambaran sebuah drama.

"Gambar itu biasa sahaja di mana memaparkan diri saya sedang menghisap shisha. Bukannya gambar kami bermesra atau berpegangan tangan dan sebagainya.

"Entahlah, saya sendiri tidak tahu kenapa saya pula tersepit dalam hal sebegini. Hati siapa yang tidak sedih apabila dilabel sebagai wanita yang tidak baik," luahnya dalam satu pertemuan bersama Sensasi Bintang.

Sungguh pun begitu, pelakon Begitukah Cinta itu tidak cepat melatah. Walau hatinya bercalar luka, dia tidak mahu membiarkan dirinya terus dibuai emosi mendung.

Bagi Ramona, dia hanyalah sebagai mangsa keadaan. Tidak mahu kusut dibayangi rasa bersalah, Ramona pilih hala hati yang membuatkan dirinya lebih bersifat positif.

Momen dirinya bersama Dazrin yang dikongsi itu dirasakan hanya terjerat dalam rangka masa yang bukan pada waktunya.

"Saya sebenarnya menjadi mangsa keadaan. Secara kebetulan gambar yang saya muat naik itu boleh terkena pula dengan berita mereka tak jadi kahwin.

"Sedangkan antara saya dengan mereka memang tidak pernah timbul masalah pun sebelum ini," ujar pelakon yang kini menginjak usia 24 tahun itu.


Ramona Zamzam ketepi madah caci, info, terkini, hiburan, gosip, sensasi, hangat

Apa pun, pemilik nama Ros Ramona Qadira itu memberitahu, sedikit sebanyak insiden berkenaan membuatkan dia terasuk dilema dek mengenangkan segala tindakan yang dilakukan seolah-olah mempertaruhkan satu nasib. Jika tidak kena pada waktunya, perbuatan itu mampu memakan diri sendiri.

"Kalau boleh saya tak nak ada kontroversi sebegini. Tapi lihatlah dengan apa yang berlaku. Siapa sangka dengan hanya sekeping gambar, saya pula terheret sama. Kontroversi kadangkala seperti nasib.

"Gambar itu pada pandangan saya hanyalah sekeping gambar yang tidak akan menimbulkan syak wasangka yang bukan-bukan pun. Sayangnya, saya pula dihentam teruk," tutur Ramona.

Baca : Fesyen Gaun Ketat Bertudung Ziana Zain

Sumber : kosmo.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif

0 Response to "Ramona Zamzam ketepi madah caci"

Post a Comment